http://www.tavelhus.se

http://www.tavelhus.se
http://www.tavelhus.se

Tuesday, March 10, 2009

Hjälp mig!

Tack alla kära läsare för alla besök och kommentarer!!!
Jag blir så glad av allt fint ni skriver!

Men jag skulle behöva lite hjälp:
När jag skall skriva en kommentar på vissa bloggar så fungerar det inte.
Det börjar krångla när jag skall välja profil osv.
Kan det bero på att jag har en Mac?
Några av de bloggar som det inte fungerar på är bla:
Vardag
Livet som familj
Fargesirkelen
Smilerynker
Staseli
Lavendel
Är det nån som vet hur jag skall göra?



6 comments:

Rikke said...

Jeg sitter på også på mac, både på jobb og hjemme, og det funker fint. Men jeg veit blogger hadde et problem med kommentarfeltet sitt forrige uke, men det bburde vært fiksa nå?

Lena said...

Har samma problem. Jag väljer oftast "open ID" eller "name/URL". Sen kan det bli problem när man ska posta inlägget och då får man istället välja "förhandsgrandska"/"preview", då kommer oftast llsenordet in man ska skriva. inte annars. Tycker också att det blir krångligt ibland och jag tror att det beror på att vi har mac... Det som ändå är det bästa :)

Julia said...

Va? fungerar det inte! Trist! Jag har också mac. Jag har inga problem med detta. jag brukar välja "kommentera som" google. Det funkar alltid. Märkligt! Detta måste undersökas! Kram så länge :)

BRUNo.RANGE said...

Jag sitter på Mac och har inga problem med att kommentera... Använder både namn/url och googlekonto

Anonymous said...

Jag har också haft problem att kommentera hos dem som har den typen av "kommentar" där man ska välja profil. Nu har jag lärt mej att jag måste vara inloggad på googlekontot först för att det ska funka (skaffa ett sånt om du inte har det).
Funkar ioförsig inte alltid ändå, men oftare...
För att kunna välja OpenId måste man ju också ha nåt "konto" av nåt slag.

Marina said...

Jeg har også haft store problemer med at kommenter på bloggerblogs. Jeg oplever to problemer:

1: På blogs der ikke tillader name/url kan jeg ikke få lov at kommenterer fordi blogger ikke vil accepterer min typepad blog (heller ikke selvom der står man kan bruge en typepad konto). Det problem har jeg løst ved at lave en bloggerblog som henviser til min typepad blog. Besværligt men muligt.

2: Blogger har store problemer med at deres bogstaver ikke kommer op når man skal skrive koden. Nogen gange skriver jeg bare noget tilfældigt og så lykkes det som regl at få blogger til at skrive at det er en fejl og herefter give mig de rigtige bogstaver.